Now Reading
Am lansat primul spot publicitar interactiv din industria auto romaneasca

Am lansat primul spot publicitar interactiv din industria auto romaneasca

Cand nu conduc, sunt pe internet. Se informeaza din presa online despre cele mai noi modele, isi fac #selfie la volan, savureaza recenziile video si se aduna in comunitati virtuale, unde discuta despre una dintre cele mai mari pasiuni ale lor: masina. Ei sunt soferii anului 2014.

Pornind de la aceste premise, MIDOCAR comunica online in mod constant si cat mai creativ actiunile proprii, dar si pe cele ale marcilor Volkswagen si Audi, pe care le reprezentam. Inca din 2009, am inceput sa informam publicul prin primul blog de companie din reteaua Volkswagen Romania, iar luna aceasta lansam primul videoclip interactiv din industria auto din Romania. 

Videoclipul este ancorat in perioada deschiderii sezonului estival si prezinta povestea unei tinere care vrea sa ajunga in Vama Veche, derulata in paralel cu o sesiune de test-drive a unui client MIDOCAR. Soferii internauti pot alege dintre 5 finaluri diferite pentru a-si continua drumul la volanul unui Audi. Proiectul face uz de cele mai recente tool-uri de interactivizare disponibile pe platforma Youtube si este completat de un microsite prin intermediul caruia utilizatorii se pot inscrie la test-drive, la MIDOCAR Vitan, cu oricare dintre cele cinci modele Audi din campanie (www.midocar.ro/testeaza-audi).

Din „distributia” clipului fac parte doua configuratii Audi A3 (Sportback si Limuzina), proaspat desemnata Masina Anului 2014 in Lume, A6 allroad quattro, Q3 si Q5.

View Comment (1)

Leave a Reply

Your email address will not be published.