Pentru a va oferi o mai buna informare, acest website foloseste COOKIE-uri! Accept

Stiati ca, din intamplare, am creat un viral pe Internet?

Publicat în: 19 June 2012, de către: Echipa MIDOCAR

20.06.2012

Fara sa vrem, in 2008, am creat primul viral* MIDOCAR pe Internet. Povestea are la baza o intamplare mai putin fericita: accidentul de masina al unuia dintre reprezentantii conducerii MIDOCAR.

Totul s-a intamplat cu putin inainte de inaugurarea noului sediu MIDOCAR Vitan. Iar pentru ca evenimentul de deschidere a insemnat efort si presiune, putini au dat atentie fenomenului care s-a creat in online.

Insa, cu toata munca depusa in acea perioada, entuziasmul si buna dispozitie erau la cote maxime. Acest lucru, dar si faptul ca accidentul nu s-a soldat decat cu o vanataie, ne-au facut ca in ziua evenimentului de inaugurare a sediului MIDOCAR Vitan sa expunem masina avariata in atelier. Pentru ca totul sa aiba un impact cat mai mare, am lipit pe ea mesajul “AM TESTAT-O!”.

 

Fotografia care a circulat cateva saptamani bune pe e-mail si a fost comentata intens pe bloguri si forumuri prezinta masina implicata in accident, undeva in zona Piata Victoriei.

Pe internet, in acest moment, gasiti fotografia uploadata pe mai mult de 50 de site-uri, iar peste tot are un numar generos de comentarii. In 2008, cand retelele sociale nu erau atat de traficate, fotografia a circulat si s-a viralizat pe e-mail. Astfel, multi dintre colegii nostri au primit poza aceasta, insotita de cele mai trasnite comentarii.

Astazi, cand canalele de socializare sunt foarte populare, o astfel de poveste ar avea rezultatele unei campanii de notorietate a brandului care s-ar ridica la cateva mii de euro! Asadar, daca din pura intamplare am reusit sa viralizam o fotografie, cu siguranta ca in momentul in care ne vom propune un viral, succesul va fi garantat.

 

*Viral = Fotografie sau material video care devine popular prin procesul de distribuire pe Internet. De obicei, distribuirea se face prin intermediul retelelor sociale, a e-mail-ului, pe forumuri, bloguri sau pe site-uri de tipul youtube.com, vimeo.com sau trilulilu.ro. Majoritatea materialelor ce devin virale pe Internet, au un conţinut plin de umor.

Scrie un comentariu

Notă: Este activată moderarea comentariilor, iar comentariul tău poate întârzia. Nu este nevoie să retrimiţi comentariul.