Now Reading
Este timpul sa gandim in albastru!

Este timpul sa gandim in albastru!

17.09.2010

Inca de la inceputul activitatii, Volkswagen a avut grija de mediul inconjurator; poate nu atat de constient ca acum, avand in vedere ca in prima perioada de glorie a lui Beetle, problema poluarii nu era atat de apasatoare ca in zilele noastre. Insa atunci cand Volkswagen ne spunea “Think Small” facea referire si la consumul mai mic de carburant pe care il presupunea Broscuta, in comparatie cu masinile contemporane ei.

In timp, Volkswagen si-a luat in serios rolul unuia dintre cei mai mari fabricanti de automobile si si-a asumat raspunderea de a descoperi si dezvolta solutii, pentru ca masinile ce ii poarta sigla sa influenteze cat mai putin mediul inconjurator.

Toate etapele ce intregesc ciclul de viata al unei masini au fost regandite pentru a putea fi ecologizate. Ne referim aici la procesul de fabricare si asamblare al componentelor ce alcatuiesc un autoturism, la perioada totala de functionare a acestuia, dar si la momentul in care produsul nu isi mai poate indeplini scopul pentru care a fost creat.

Acum, cea mai mare parte dintre materialele folosite in constructia automobilelor Volkswagen sunt reciclate sau refolosite. Resursele limitate, cum este uleiul, sunt prea pretioase pentru a nu fi recuperate si reintroduse in procesul de productie, chiar daca sunt utilizate in alte industrii, decat cea auto.

Grija fata de mediul inconjurator a celor de la Volkswagen si efortul continuu depus pentru a gasi o solutie de a reduce impactul masinilor asupra mediului, au condus spre dezvoltarea tehnologiei Bluemotion.

Bluemotion se traduce printr-un consum mai mic de combustibil, un nivel mai mic al emisiilor poluante, insa fara a afecta placerea condusului. Bluemotion nu inseamna doar o singura tehnologie ci reuneste mai multe solutii patentate de Volkswagen: bluemotion, TDI, DSG, TSI.

Pentru a intelege mai bine cum se aplica eficienta Volkswagen prin tehnologiile Bluemotion va invitam la o plimbare virtuala pe microsite-ul dedicat.

Azi, tehnologia Bluemotion a fost implementata pe aproape toate modelele marcii din Wolfsburg. Acum Volkswagen aduce in fata lumii un nou slogan-indemn: “Think blue”. Iar pentru binele planetei noastre, cu timpul, va trebui ca noi toti sa invatam sa gandim in albastru.

View Comments (5)

Leave a Reply

Your email address will not be published.